Bestellen
Bekijk hier meer informatie over bestellingen en het proces rondom bestellen.
Item of maat niet leverbaar
Als een item of een specifieke maat daarvan niet in de webshop staat of niet klikbaar is, dan is dat item of die maat (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer dit item weer beschikbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze verkoopafdeling, om te informeren wanneer het betreffende item weer beschikbaar komt.
Als een item of een specifieke maat daarvan niet in de webshop staat of niet klikbaar is, dan is dat item of die maat (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer dit item weer beschikbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze verkoopafdeling, om te informeren wanneer het betreffende item weer beschikbaar komt.
Bestelling volgen
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een Track & Trace-code van PostNL. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.
Bestelling of artikel ruilen
Geplaatste bestellingen/artikelen kunnen wij helaas niet ruilen, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Let op, een aantal artikelen kunnen wij niet retour nemen, zie de pagina retouren.
Kortingscode
Bij het afronden van je bestelling kun je een kortingscode invullen. Wanneer het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen, dien je het openstaande bedrag via een van de betaalmethodes te voldoen.
Deel informatie over je merk met klanten. Beschrijf een product, doe aankondigingen of verwelkom klanten in je winkel.